هر اومدنی یه رفتنی داره دیگه

البته میدونم واسه کسی مهم نیست❤️

جیو-

میدونی چقدر دوست دارم مهربونم؟مرسی که فقط تو همیشه حال منو می‌پرسی

هانا-

ازت خیلی ممنونم که همیشه باعث میشی لبخند بزنم(:

آوا-

گیگلگیکی خودم هیچوقت گیگیلی کسی نشو دوست دارم

غزل-

مرسی که هستی ،۸۲۹۲۹ بار برام قالب زدی و من قدر تورو ندونستم ببخشید‌ (:

نونا-

امیدوارم همیشه موفق باشی نونا شیی

پانته آ-

مرسی که تحملم میکنی امیدوارم فنسایت هات کلی موفق بشن خوشگل من

صتی-

ازاینکه همیشه حمایتم میکنی ازت ممنونم

درسا-

مرسی که منو میخندونی همیشه(:

سولی-

خیلی دوست دارم مهربونمم

ملودی-

منحرف خودمم خیلی دوست دارم عزیزمم

رزالین-

کیوت ترین امیدوارم همیشه خوشحال باشی

نازی-

همه ی چیمو به تو مدیونم خیلی دوست دارم خوشگلممم

باران-

دوست دارم عزیزم (:

برای کسایی که میشناختم و صمیمی بودم فقط نوشتم (:

میدونم میدونم واسه کسی اصلا مهم نیست

فقط برای فنسایت ها میام بیان و اپلود میکنم

وب هم روی حذفه

میدونم که مهم نیستم 😂

و شوخی نیست(:

فقط مرسی (:

شاید چند بار اپش کنم که همه بدونن 

+++توی این مدت فهمیدم که برای کیا ارزش دارم (:

+++فکر نمیکردم اینطوری بشه میخام اسم ببرم اما نمیتونم ولی بدون خیلی بی انصافی که چند بار حالتو پرسیدم جوابم ندادی و حتی وقتی این پستو گذاشتم حال منو نپرسیدی و تظاهر نکن این پستو ندیدی (:

+یه کسایی رو قول میدم هیچوقت یادم نره بخاطر محبت هایی که بهم کردن 

​​​​​​(:

ولی یه نفر ازش دلم خیلی پره ...

بخاطر من ناراحت نشید دوروز دیگه یادتون می‌ره {:

این آخرین بار بود که اپش کردم

لطفا تظاهر نکن برات مهم هستم